Nowa funkcja na Facebooku. Będzie więcej reklam

Facebook testuje nową funkcję, który rozpoznaje co piszesz i podsuwa pod nos reklamy.

Facebook to nie tylko miejsce, w którym znaleźć można opisy najmniej ciekawych wydarzeń z życia innych ludzi, lecz też reklamy dopasowujące się do użytkownika. Okazuje się, że dla Marka Zuckerberga możliwość wyświetlania ich pod kątem naszych "zainteresowań" to za mało.

Reklama

Serwis Ad Age donosi o nowej funkcji Facebooka testowanej na 1 proc. wszystkich jego użytkowników, czyli niecałych 6 milionach internautów. Sczytuje ona w czasie rzeczywistym wpisany przez nas tekst w statusie i wyświetla pasującą do niego reklamę. Nie zdziw się, kiedy wpiszesz "dostałem porządny wycisk na wczorajszym treningu" i zobaczysz reklamy maści na zakwasy i butów do biegania znanej firmy.

Co oznacza w praktyce wprowadzenie dla wszystkich tej usługi na Facebooku? Firmy chcące, aby ich reklamy docierały jeszcze celniej do odpowiedniego potencjalnego klienta będą w siódmym niebie, Mark Zuckerberg jeszcze szybciej zarobi kolejny miliard doralów, a my zainstalujemy AdBlocka.

Źródło informacji

gizmodo.pl
Dowiedz się więcej na temat: Facebook

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje