Nie lubiany AOL

W najnowszych badaniach portal America Online uzyskał wyjątkowo niski wynik pod względem poziomu satysfakcji użytkowników. Uniwersytet Michigan co kwartał publikuje wyniki badań Poziomu Satysfakcji Amerykańskich Konsumentów uwzględniając różne działy gospodarki.

W najnowszych badaniach portal America Online uzyskał wyjątkowo niski wynik pod względem poziomu satysfakcji użytkowników. Uniwersytet Michigan co kwartał publikuje wyniki badań Poziomu Satysfakcji Amerykańskich Konsumentów uwzględniając różne działy gospodarki.

Opublikowany wczoraj raport ocenia między innymi pecety oraz portale internetowe. W tej ostatniej kategorii prowadzi Yahoo z wynikiem 76 punktów na 100. Drugie miejsce zajął MSN, który uzyskał 72 punkty. Portal AOL-u został oceniony przez użytkowników na zaledwie 59 punktów (średni wynik wynosił 68). "Tak niskie rezultaty rzadko pojawiają się na prawdziwie konkurencyjnych rynkach" - stwierdził jeden z twórców raportu, prof. Claes Fornell, komentując ten wynik.

(Enter)

Dowiedz się więcej na temat: portal
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy