Najwięksi, ale najgorsi

Badanie przeprowadzone przez amerykański miesięcznik ?Consumer Reports? wykazuje, ze internauci są bardzo niezadowoleni z usług dostawców internetu. Najgorzej w badaniu wypadli dwaj giganci: AOL TW i MSN. Znacznie lepiej oceniani są mniejsi (co nie oznacza, że mali) dostawcy, tacy jak AT&T WorldNet, BellSouth Corp. i EarthLink Inc. MSN-owi użytkownicy zarzucają przede wszystkim fatalne działanie poczty, częste ?pady? i niegrzeczną obsługę techniczną, AOLowi natomiast kłopoty z połączeniem się.

Badanie przeprowadzone przez amerykański miesięcznik ?Consumer Reports? wykazuje, ze internauci są bardzo niezadowoleni z usług  dostawców internetu. Najgorzej w badaniu wypadli dwaj giganci: AOL TW i MSN. Znacznie lepiej oceniani są mniejsi (co nie oznacza, że mali) dostawcy, tacy jak AT&T WorldNet, BellSouth Corp. i EarthLink Inc. MSN-owi użytkownicy zarzucają przede wszystkim fatalne działanie poczty, częste ?pady? i niegrzeczną obsługę techniczną, AOLowi natomiast kłopoty z połączeniem się.

?Płacenie prawie 30 USD miesięcznie za to, że przy dialowaniu ciągle jest ?zajęte? mija się z celem? - twierdzi wielu badanych. Badania przeprowadzono na próbce 1,640 osób deklarujących stały dostęp do sieci. Pełen raport na ten temat ukaże się we wrzeniu na stronie WWW: Consumer Reports

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy