Mozilla w ataku

Fani przeglądarki Mozilla przeprowadzili W Trójmieście akcję reklamową polegającą na rozlepianiu plakatów. Wydrukowane w technologii sitodrukowej na recyklowanym papierze plakaty rozlepiane były w sąsiedztwie siedzib i biur dużych firm programistycznych i komputerowych.

Akcja wywołała wiele kontrowersji w środowisku programistów i

Reklama

miłośników Mozilli. Pojawiły się pytania, czy ta forma bezpośredniej

promocji ma sens w przypadku oprogramowania open source (vide akcja

sprayowa IBM w San Francisco "Peace, Love and Linux" lub Coca Cola burn)

oraz gdzie znajduje się docelowy użytkownik, który na początku

powinien być uświadomiony w kwestii wolności oprogramowania.

Autorzy akcji wskazują, że ona była skierowana do zaawansowanych

użytkowników i inżynierów oprogramowania w dużych firmach, którzy z

racji swojej profesji wiedzą czym jest GNU i Mozilla.

Dokumentację fotograficzną akcji znajdziesz na stronie WWW: http://obin.org/pl-mozilla.html

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje