Mniej ogłoszeń w sieci

Przychody z ogłoszeń zamieszczanych w sieci będą niższe o 8 procent (czyli 3,75 miliarda USD) niż w roku ubiegłym - prognozuje raport przygotowany przez PricewaterhouseCoopers New Media Group. Niedawne ataki terrorystyczne mogą dodatkowo pogorszyć ten wynik - czytamy w raporcie.

Przychody z ogłoszeń zamieszczanych w sieci będą niższe o 8 procent (czyli 3,75 miliarda USD) niż w roku ubiegłym - prognozuje raport przygotowany przez  PricewaterhouseCoopers New Media Group. Niedawne ataki terrorystyczne mogą dodatkowo pogorszyć ten wynik - czytamy w raporcie.

Spadek wynika z oszczędności czynionych (na skutek recesji) przez największych ogłoszeniodawców. Wprawdzie w lukę wytworzona przez to, że "wielcy" rezygnują z zamieszczania ogłoszeń wchodzą mniejsze firmy, niemniej wartość ich zleceń jest niewspółmiernie niższa. Najbardziej odczuły to trzy największe portale internetowe: AOL Time Warner Inc. Yahoo Inc. i MSN

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy