Mediabreak: Reklama w Sieci

Dom mediowy IDMnet we współpracy z Super Media Interactive stworzył nowe narzędzie reklamy internetowej - mediabreak - do tworzenia animacji pełnoekranowych.

Dom mediowy IDMnet we współpracy z Super Media Interactive stworzył nowe narzędzie reklamy internetowej - mediabreak - do tworzenia animacji pełnoekranowych.

Mediabreak jest narzędziem łączącym możliwości technologii Flash oraz DHTML. Dzięki zaawansowanym technologiom buforowania danych, reklama stworzona dzięki narzędziom mediabreak realizuje ideę polite delivery i nie obciąża połączenia klienta w momencie ściągania strony, a wyłącznie wtedy, kiedy pasmo jest wolne. Reklama może być umieszczona niezależnie od bannera reklamowego, może też stanowić jego uzupełnienie.

Więcej informacji o opisywanym rozwiązaniu oraz prezentację nowej formy reklamy znaleźć można na stronach IDMnet

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: reklamy | reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy