Media społecznościowe pochłaniają Amerykanów

Z corocznego raportu analityków z serwisu Nielsen.com wynika, że Amerykanie spędzili w lipcu łącznie około 121 miliardów minut na korzystaniu z najrozmaitszych serwisów społecznościowych.

Stanowi to całkiem poważny przyrost z 88 miliardów minut dokładnie rok wcześniej. Jeśli przełożymy to na inne liczby, otrzymamy niemniej interesujące rezultaty.

121 miliardów minut to około 230,060 lat, 6,5 godziny na jednego mieszkańca USA i 13 minut na pojedynczy dzień jego internetowej aktywności. Biorąc pod uwagę fakt, że przecież nie każdy obywatel danego kraju posiada konto na Facebooku i Twitterze, dane te - mające tez pewnie odniesienie do innych państw - są bardzo niepokojące.

Źródło informacji

Gizmodo
Dowiedz się więcej na temat: Amerykanie | Facebook | Twitter | Media społecznościowe
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy