Lubisz to? Kup Teraz! Efektywna sprzedaż w cyfrowym świecie – konferencja Forum IAB 2014

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska zaprasza na VIII edycję największej w Polsce konferencji poświęconej marketingowi w Internecie - Forum IAB 2014 „Lubisz to? Kup teraz! Efektywna sprzedaż w świecie cyfrowym”, która odbędzie się 4-5 czerwca 2014 r. w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie. Rejestracji na wydarzenie można dokonać na stronie www.ForumIAB.pl.

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska zaprasza na VIII edycję największej w Polsce konferencji poświęconej marketingowi w Internecie - Forum IAB 2014 "Lubisz to? Kup teraz! Efektywna sprzedaż w świecie cyfrowym",  która odbędzie się 4-5 czerwca 2014 r. w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie. Rejestracji na wydarzenie można dokonać na stronie www.ForumIAB.pl.

Reklama

Po 7 edycjach Forum IAB, największej konferencji w świecie marketingu online IAB Polska zdecydował się zmierzyć z największym wyzwaniem większości firm - ze sprzedażą. Podczas 2 dni  konferencji 4 i 5 czerwca w Multikinie w warszawskich Złotych Tarasach, najlepsi specjaliści z kraju i ze świata zdradzą największe tajemnice swojego sukcesu. Uczestnik konferencji pozna najnowsze pomysły na strategie sprzedaży, dowie się jak efektywnie skorzystać z kanału online, usłyszy o nowych modelach i narzędziach sprzedażowych. Uczestnicy spojrzą na znane do tej pory procesy sprzedażowe z nowej perspektywy. O stronę merytoryczną konferencji zadbała grupa ekspertów wchodzących w skład rady programowej.

Na Forum IAB 2014 wystąpi ponad 70 prelegentów,  m.in.:

·         Daniel Sieberg, Szef marketingu i rzecznik prasowy Google;

·         Tomasz Zimoch, jeden z najlepszych komentatorów sportowych;

·         Tomasz Czechowicz, Założyciel i Partner Zarządzający w MCI Management SA

·         Luke Townsin, Brand Strategy EMEA, Twitter;

·         Alexandra Salomon, Senior Director, International, IAB US;

·         Craig Greenfield, Executive Vice President, Global Managing Director Performics;

·         Scott Neumann, Dyrektor Marketingu IBM na region CEE;

·         Michał Brański, Członek Zarządu Grupy Wirtualna Polska, współzałożyciel o2;

·         Anna Sakowicz, Chief Digital Officer, Członek Zarządu grupy komunikacji marketingowej Starcom MediaVest;

·         Jacek Dzięcielak, CEO Media Impact Polska oraz Członek Zarządu Grupa Onet.pl S.A.;

·         Krzysztof Sobieszek, Chief Strategy Officer, ZenithOptimedia Group;

·         Paweł Sala, Dyrektor zarządzający Freshmail;

·         Krzysztof Winnik, Business Development Director, OS3;

·         Adrian Kielich, Mobile Marketing Coordinator, Havas Media

Konferencję otworzy Minister administracji I cyfrywacji Rafał Trzaskowski

 

Sprawdź prelegentów Forum IAB 2014 >  [http://www.forumiab.pl/prelegenci-2014]

 

Jako jeden z głównych punktów konferencji zaplanowano panel dyskusyjny "Sprzedaż w internecie oczami największych. Dziś, jutro.. pojutrze". W panelu wezmą udział:

  • Paweł Wujec, Dyrektor zarządzający Segment Internet, Agora
  • Robert Bednarski, Prezes Zarządu Grupa Onet.pl SA.
  • Artur Potocki, Prezes Zarządu INTERIA.PL
  • Jacek Świderski, Prezes Zarządu Grupy Wirtualna Polska.
  • Artur Waliszewski, Country Director Google Poland

Chcąc osiągnąć oczekiwane rezultaty sprzedażowe trzeba być o krok przed konkurencją. Forum IAB 2014 jest jedyną tego typu okazją do poszerzenia wiedzy i zdobycia bezcennego doświadczenia. Goście wydarzenia dowiedzą się:

·         Jak wykorzystywać technologie w sprzedaży?

·         Jak zamienić subskrybenta w klienta?

·         Jak zmienić kampanię wizerunkową na sprzedażową?

·         Czy aplikacje mobilne sprzedają?

·         Jak marki powinny komunikować się w eCommerce?

·         Jak wykorzystać content marketing, automatyzacja oraz e-mail marketing?

·         Kim jest e-konsument?

·         Czym jest big data?

·         Jak optymalizować sprzedaż

·         Jak precyzyjnie targetować kampanię?

Sprawdź program Forum IAB 2014 > [http://www.forumiab.pl/program-konferencji]

Forum IAB cieszy się ogromną popularnością. Co roku IAB Polska gości ponad 1000 osób z kraju i zagranicy. Wielu z nich odwiedza to wydarzenie co roku. Warto podkreślić, że od 96 do 99 proc. gości Forum IAB w poprzednich edycjach było zadowolonych z organizacji konferencji (ankiety ewaluacyjne IAB Polska "Forum IAB 2013" oraz "Forum IAB 2012").

Zarejestruj się już teraz lub zapytaj o szczegóły

Jeśli uznałeś/ uznałaś, że Twoja obecność na Forum IAB 2014 to dobrze wykorzystany czas i pieniądze - zarejestruj się. W tym momencie tylko wypełnienie formularza znajdującego się na stronie www.ForumIAB.pl dzieli Cię od uczestnictwa w największym wydarzeniu w Polsce poświęconemu marketingowi w internecie (poznania niezwykłych ludzi, nabycia kontaktów biznesowych, inspiracji). Jeśli natomiast chciałbyś uzyskać jeszcze więcej informacji przed wypełnieniem formularza skontaktuj się z IAB Polska, organizatorem Forum IAB. Zadzwoń lub napisz. Spiesz się, bilety w niższej cenie tylko 15 maja.

materiały prasowe

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje