Kosztowne awarie

Angielska firma Worldport opublikowała raport szacujący straty spowodowane niesprawnym działaniem łącz, atakami hackerów lub awariami stron internetowych angielskich przedsiębiorstw. Pominieto przy tym straty reputacji i ewentualnie utraconych zamówień niektórzy nerwowi klienci po kilku nieudanych próbach wejścia na stronę mogą przerzucić się na sprawniej zinternetyzowaną konkurencję)

Angielska firma Worldport opublikowała raport szacujący straty spowodowane niesprawnym działaniem łącz, atakami hackerów lub awariami stron internetowych angielskich przedsiębiorstw. Pominieto przy tym straty reputacji i ewentualnie utraconych zamówień niektórzy nerwowi klienci po kilku nieudanych próbach wejścia na stronę mogą przerzucić się na sprawniej zinternetyzowaną konkurencję)

bezpośrednie koszty niesprawnych witryn (w tym koszty usuwania awarii) wyniosły w 2001 roku, zdaniem Worldport 565 mln GBP. Zdaniem autorów raportu, w tym roku sytuacja będzie jeszcze gorsza, a straty spowodowane "odcięciem od sieci" wyniosą łącznie ok. 715 milionów GBP

Dowiedz się więcej na temat: awarie
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy