Internet przyszłości - konferencja "Internet 2k7"

W Warszawie między 3 a 4 kwietnia odbyła się doroczna konferencja branży internetowej "Internet 2k7". Podczas konferencji podsumowano krajowy e-rynek oraz omówiono trendy w branży.

Podczas "Internet 2k7" opisano najważniejsze zmiany i trendy jakie miały miejsce w globalnej sieci. Uczestnicy rozmawiali także o przyszłość reklamy online, polskich e-spółkach i rozwoju usług mobilnych. Nie zabrakło jednego z najgorętszych tematów współczesnego internetu - Web 2.0, czyli sieci tworzonej przez samych użytkowników.

Reklama

Warszawska konferencja była szansą na wysłuchanie serii ciekawych wystąpień osób związanych z branżą internetową, m.in. wystąpienia Prezesa Zarządu INTERIA.PL, Grzegorza Błażewicza.

- Internet walczy o "salon" - powiedział podczas swojego wystąpienia Grzegorza Błażewicz, opisując wyraźny trend polegający na wypieraniu mediów tradycyjnych przez internetowe. Prezes Zarządu INTERIA.PL podkreślił także, że multimedia nie kojarzą się jedynie z rozrywką - internauci coraz częściej szukają w sieci materiałów audio-wideo o charakterze informacyjnym i edukacyjnym.

Wystąpienia odbywające się podczas konferencji były podzielone na kilka bloków tematycznych: giełda i inwestycje, e-rynek, e-reklama, web 2.0 i badania internetu.

Jednym z patronów "Internet 2k7" był portal INTERIA.PL.

INTERIA.PL/informacje prasowe
Dowiedz się więcej na temat: trendy | konferencja | internet

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje