Google w świecie mody

Po projekcie Google Books przyszedł czas na Google Looks. Koncern internetowy uruchomił Boutiques.com - nowy portal mody prowadzący do wirtualnych sklepów odzieżowych.

Najnowszy serwis e-handlowy, który początkowo będzie przeznaczony wyłącznie dla klientów amerykańskich - w szczególności kobiet - ma pozwolić projektantom mody na zaprezentowanie w internecie własnych kolekcji i "aktualnych inspiracji". Ponadto, dzięki specjalnym analizom preferencji użytkownicy podążający za trendami szybciej trafią do ofert odpowiadających ich stylowi.

- Proponujemy nowy sposób wynajdywania oraz kupowania ubrań i akcesoriów przez internet - wyjaśnia Munjal Shah, współzałożyciel przedsiębiorstwa Like.com, które Google wchłonęło latem za około 100 milionów dolarów.

Reklama

Firma Like.com opracowała tak zwaną "wizualną wyszukiwarkę" potrafiącą odnaleźć wskazane twarze w zestawie zdjęć. Szperacz został zaadaptowany dla potrzeb e-handlu i teraz indeksuje oferty sklepów, ułatwiając między innymi dobieranie elementów ubioru metodą dopasowywania krzyżowego (cross matching).

HeiseOnline
Dowiedz się więcej na temat: Google
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy