Google uczy reklamy

Mający uczyć studentów zasad reklamy internetowej program Google Online Marketing Challenge startuje w Polsce. Organizatorzy przyjmują zgłoszenia do końca stycznia br. Konkurs rusza w lutym 2008 roku, może w nim wziąć udział każda szkoła wyższa.

Google Online Marketing Challenge to ćwiczenie praktyczne, dzięki któremu studenci studiów magisterskich i pomagisterskich będą mogli zdobyć praktyczne doświadczenie w dziedzinie reklamy internetowej jeszcze w trakcie studiów. Grupy studentów otrzymają równowartość 200 dolarów w postaci vouchera

Reklama

do wydania na reklamę w ramach Google AdWords. Ich zadaniem będzie opracowanie we współpracy z lokalną firmą skutecznej kampanii marketingowej w internecie. - opracowanie strategii, przeprowadzenie kampanii, ocena wyników i przedstawienie firmie zaleceń dotyczących dalszego rozwoju marketingu online.

Uczestnicy z całego świata będą mieli trzy tygodnie na opracowanie strategii.

W tym okresie grupy studenckie złożą dwa raporty konkursowe - jeden przed rozpoczęciem, a drugi po zakończeniu kampanii. Zwycięzcy zostaną wyłonieni przez międzynarodowy zespół profesorów na podstawie oceny skuteczności przeprowadzonej przez nich kampanii.

INTERIA.PL/informacje prasowe
Dowiedz się więcej na temat: marketing | reklamy | Google | google +

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje