Giganci rzucają wyzwanie YouTube

NBC Universal oraz News Corp. połączą się w sojuszu z AOL, MSN, Yahoo i MySpace, aby stworzyć własny wideoserwis i rzucić wyzwanie YouTube.

O powstaniu nowego serwisu pod egidą NBC i News Corp. mówiło się od dawna - teraz znamy pierwsze fakty. "Najbardziej szukane w filmy w sieci" - właśnie to znajdą internauci w nowym serwisie, tak przynajmniej twierdzą giganci tworzący konkurencję dla YouTube.

Serwis będzie zawierał takie treści jak całe odcinki seriali "24 godziny" i "Heroes" czy filmy "Diabeł ubiera się u Prady" i "Tożsamość Bourne'a".

Nowa firma będzie mieć swoją siedzibę w Nowym Jorku i Los Angeles.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: NBC | wyzwanie | YouTube
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy