Gardzą, ale... korzystają

Wszyscy internauci zgodnie deklarują, że gardzą spamem, jednak e-maile z reklamami działają skutecznie na co piątego użytkownika sieci - wynika z badań przeprowadzonych przez Yahoo Mail! Co ciekawe, reklamowy e-mail ma dla nich dużo większą wartość niż radio czy telewizja.

Wszyscy internauci zgodnie deklarują, że gardzą spamem, jednak e-maile z reklamami działają skutecznie na co piątego użytkownika sieci - wynika z badań przeprowadzonych przez Yahoo Mail! Co ciekawe, reklamowy e-mail ma dla nich dużo większą wartość niż radio czy telewizja.

Badania przeprowadzone zostały na 37 tysiącach internautów z 11 krajów na całym świecie wykazały, że aż 20% Amerykanów przyznaje się do kupowania produktów reklamowanych przez spamerów, 78% ankietowanych natomiast konsekwentnie kasuje spam bez zapoznawania się z jego treścią.

Z kolei Japończycy podchodzą do spamu w bardziej aktywny sposób - prawie połowa badanych wysyła do nadawców spamu e-maile wyrażając w nich swoje niezadowolenie.Niemal wszyscy internauci zgodnie twierdzą, że utrata możliwości korzystania z poczty elektronicznej byłaby dla nich bardziej dotkliwym ciosem, niż brak radia, czy telewizji.

Reklama

(źródło: Web Express, di.com.pl. opr. kg)

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: e-mail | internauci
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy