Facebook wprowadza nowy przycisk Lubię to

Facebook za pośrednictwem swojego bloga poinformował, że wprowadza nowy design przycisków Lubię to oraz Udostępnij, które są umieszczane na zewnętrznych stronach internetowych, dzięki czemu użytkownicy mogą w szybki sposób polubić wybraną treść i rozprzestrzenić ją wśród nowych znajomych.

Nowy design mocniej akcentuje niebieski kolor, który jest swego rodzaju wizytówką najpopularniejszego serwisu społecznościowego. Przy okazji deweloperzy informują, że przyciski zostały zaprojektowane z myślą o ekranach działających w wysokiej rozdzielczości.

Nowy styl przycisków jest aktualizowany automatycznie i powinien pojawić się na wszystkich stronach korzystających z tej opcji w ciągu kilku najbliższych tygodni.

Źródło informacji

instalki.pl
Dowiedz się więcej na temat: Facebook

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje