Facebook i kompleksowa komunikacja

Na wczorajszej konferencji prasowej Mark Zuckerberg zapowiedział zmiany, które czekają Facebooka w kolejnych miesiącach. Czy jest na co czekać?

Facebook jest obecnie najpopularniejszą platformą społecznościową na świecie. Skupia on w sumie ponad 500 milionów użytkowników, którzy każdego dnia wymieniają pomiędzy sobą tony informacji. Do tej pory było to możliwe dzięki funkcji czatu, wiadomości oraz tablicy. Mark Zuckerberg zapowiedział, że już niedługo dołączy do nich usługa pocztowa, która nie będzie jednak tradycyjnym e-mailem.

Reklama

W ciągu kilku najbliższych miesięcy wystartuje Facebook Messages - dział, który w jednym miejscu zbierze wszystkie formy komunikacji w internecie i nie tylko: wiadomości e-mail, wiadomości Facebooka, SMS oraz czat. Każdy z użytkowników portalu otrzyma specjalny adres w domenie facebook.com, którego pierwsza część stworzona zostanie według schematu imię.nazwisko@facebook.com. Dzięki niemu możliwa będzie komunikacja z osobami, które posiadają konto na Facebooku oraz wszystkimi, którzy ograniczają się obecnie do tradycyjnej poczty elektronicznej. Mark Zuckerberg podczas konferencji prasowej wyraźnie podkreślił, że firma planuje zaimplementowanie specjalnego algorytmu, który pozwoli na automatyczne segregowanie wiadomości według ich ważności. Te, które zostaną uznane za priorytetowe wyświetlane będą na samym szczycie. Dodatkowo do dyspozycji internautów oddane zostaną także aplikacje webowe, w tym m.in. internetowa wersja pakietu Office.

Możliwość komunikacji ze wszystkimi użytkownikami internetu z poziomu Facebooka z pewnością zachęci wiele osób do jeszcze częstszego odwiedzania tego portalu. Możliwość zobaczenia archiwum maili, smsów, czatów oraz wiadomości Facebooka w jednym miejscu brzmi kusząco. Jednak czy nie wywoła kolejnej dyskusji o bezpieczeństwie danych użytkowników i ich prywatności?

Początkowo Facebook Messages dostępne będzie tylko dla osób, które otrzymają specjalne zaproszenie - dokładnie tak samo jak w przypadku pierwszej wersji Gmaila.

Dowiedz się więcej na temat: Facebook

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje