Ello - sieć społecznościowa, która jest zaprzeczeniem Facebooka

Jaka sieć społecznościowa zdobywa obecnie najwięcej nowych użytkowników? Ello - serwis, który otwarcie reklamuje się jako "anty-Facebook". Na razie możemy zapisać się do niego tylko, jeśli mamy zaproszenie.


"Twój portal społecznościowy należy do reklamodawców" - takim, mocnym, wstępem swój manifest rozpoczynają twórcy Ello. "Nie jesteś produktem" - piszą dalej. Co zatem oferują w zamian. Serwis pozbawiony reklam, oraz taki, do którego wstęp mają nieliczni. Podobnie jak kiedy Facebook. I jemu podobne. W sumie, zatem, nic nowego. Jest jednak jeszcze jedna "nowość" - nie trzeba podawać swojego prawdziwego imienia i nazwiska. Albo inaczej - można używać pseudonimów i tym podobnych. Coś, co - po raz kolejny - kiedyś było standardem na Facebooku.

Reklama

Obecnie kolejni internauci walczą o "elitarne" zaproszenie do Ello. Czy jego twórcy, jeśli portal stanie się popularny, nadal będą mogli pełnić działalność "bez reklam"? Zapewne nie, ale w tym momencie niewielu użytkowników bierze ten fakt pod uwagę.


INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Facebook
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy