e-doradca

PKO BP przygotował płytę z "elektronicznym doradcą" w sprawach usług bankowych. Program, dostępny także w wersji do pobrania Internecie, symuluje rozmowę klienta z żywym człowiekiem. Komputer zadaje pytania, a poprzez doprecyzowujące odpowiedzi klient indywidualizuje usługę dobraną do jego własnych potrzeb.

PKO BP przygotował płytę z "elektronicznym doradcą" w sprawach usług bankowych. Program, dostępny także w wersji do pobrania Internecie, symuluje rozmowę klienta z żywym człowiekiem. Komputer zadaje pytania, a poprzez doprecyzowujące odpowiedzi klient indywidualizuje usługę dobraną do jego własnych potrzeb.

Odbiorcą tego marketingowego chwytu mają być przede wszystkim średnie firmy, o rocznym obrocie od 5 do 30 milionów złotych. Oczywiście przy pomocy programu nie będzie można zawrzeć umowy z bankiem, ale klient będzie przynajmniej poinformowany o dostępnej ofercie.

(Enter)

Dowiedz się więcej na temat: PKO BP SA | doradca
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy