Comarch wkracza na rynek telewizji interaktywnej

Comarch wprowadza do swojej oferty nowy produkt z dziedziny telewizji interaktywnej. Rozwiązanie Comarch Next-Generation TV (NGTV) umożliwia operatorom telekomunikacyjnym oferowanie dostępu do kanałów telewizyjnych i interaktywnych usług video za pośrednictwem telewizora, telefonu komórkowego oraz komputera.

- Nasze rozwiązanie wpisuje się w najnowsze trendy obejmujące zacieranie się różnic pomiędzy komputerami, telefonami komórkowymi i telewizorami cyfrowymi, postępującą wirtualizację rzeczywistości, konwergencję sieci telekomunikacyjnych oraz kierunek wyznaczony przez Web2.0. Chcemy zbudować pomost technologiczny pomiędzy internetem a telewizją, ponieważ wierzymy, że telewizor ponownie stanie się domowym centrum rozrywki multimedialnej i preferowanym medium interaktywnego dostępu do informacji. Wokół naszego produktu budujemy także społeczność firm dostarczających komponenty do naszego rozwiązania oraz usługi, które wspólnie zaoferujemy operatorom NGTV. Dzięki temu już wkrótce, włączając telewizor, będziemy mogli robić zakupy, słuchać muzyki lub radia, grać w gry, mieć dostęp do ciekawych usług społecznościowych, czy wziąć aktywny udział w programie telewizyjnym - mówi Łukasz Luzar Product Manager, którzy stworzył koncepcję produktu i odpowiada za jego rozwój w Comarch SA.

Reklama

Produkt jest przeznaczony dla operatorów świadczących usługi szerokopasmowego dostępu do sieci oraz operatorów telefonii komórkowej trzeciej generacji. W oparciu o Comarch NGTV będą mogli oni zaoferować swoim abonentom atrakcyjne serwisy informacyjne, dostęp do sklepów online, serwisy randkowe i inne ciekawe usługi zawierające w sobie transmisje utworów audio i video w wysokiej jakości. Użytkownicy będą mogli także zbudować swoje własne kanały telewizyjne, a firmy trzecie - udostępniać interesujące serwisy multimedialne.

Dzięki wdrożeniu Comarch NGTV operatorzy zdobędą nowe źródła zysku obejmujące przychody z abonamentu, dystrybucji treści multimedialnych na żądanie, udostępnianie usług w modelu premium oraz emisji personalizowanych reklam. Koncepcja rozwoju Comarch NGTV przewiduje również powstawanie wirtualnych operatorów telewizji interaktywnej, którzy będą działać na analogicznych zasadach jak wirtualni operatorzy telefonii komórkowej (MVNO), wykorzystując kompletne rozwiązanie Comarch NGTV np. w modelu outsourcingu.

Więcej informacji o produkcie:

ComArch
Dowiedz się więcej na temat: video | Comarch

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje