Comarch i Interia.pl nagrodzone w Londynie

Projekt Platformy Dystrybucji Treści Multimedialnych Fulmido www.fulmido.pl, wykonany przez firmę Comarch, a wdrożony w Interia.pl, otrzymał pierwsze miejsce w kategorii Best Content / Partner Management Implementation na World BSS Awards, organizowanym przez firmę IIR w Londynie.

Uroczyste ogłoszenie wyników odbyło się w Great Hall of the Honorable Society Of Lincoln's Inn, podczas konferencji i wystawy Biling & Information Management Systems.

Reklama

Innowacyjność i duży potencjał przychodowy to główne cechy projektu, za które Comarch otrzymał prestiżową nagrodę w Londynie.

- Szczególnie podobała nam się holistyczna natura przyjętego przez firmę podejścia i metodologii. Dystrybucja treści multimedialnych przez sieć internetową staje się ważnym oraz rosnącym rynkiem. Udane rozwiązania, takie jak to, będą stawały się coraz ważniejsze w świetle wymagań dostawców usług konwergentnych, obejmujących Internet, sieci komórkowe i sieci IPTV - powiedział Hugh Roberts, Przewodniczący Panelu Oceniającego BSS Awards, a także Consultant Director Eventów BSS/OSS oraz RM organizowanych przez IIR.

Fulmido to pierwsze i największe w Polsce repozytorium komercyjnych materiałów multimedialnych. Umożliwia zakup muzyki, teledysków, filmów oraz treści użytkowych w postaci książek, przewodników i materiałów edukacyjnych.

- Fulmido.pl to bezdyskusyjnie najodważniejszy i jeden z najciekawszych projektów multimedialnych w Polsce. Cieszymy się, że jesteśmy z takim produktem na rynku jako pierwsi. Fulmido kierujemy do wymagających użytkowników, dla których liczy się przede wszystkim jakość wypożyczonego czy zakupionego filmu i za tę jakość gotowi są zapłacić - mówi Wojciech Kaliński, Dyrektor projektów multimedialnych w Interia.pl.



www.fulmido.pl

ComArch
Dowiedz się więcej na temat: Comarch

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje