Co trzeci Polak nie chce hazardu w sieci

Niecałe 700 tysięcy Polaków skorzystało z usług hazardowych w Internecie w 2009 roku - wynika z badań D-Link Technology Trend, przeprowadzonych przez Millward Brown SMG/KRC na zlecenie firmy D-Link.

To zaledwie 5 proc. wszystkich użytkowników internetu w Polsce. Kolejne 6 proc. zetknęło się z reklamami kasyn internetowych lub bukmacherskich zakładów online.

Z opublikowanych danych wynika, że prawie 90 proc. polskich internautów w ogóle się z tym zjawiskiem nie zetknęło. Oznacza to, że ani nie widzieli reklam tego typu usług, ani nie grali w internetowym kasynie, ani nie obstawiali zakładów u bukmacherów.

Autorzy badania D-Link Technology Trend zapytali również Polaków, czy hazardu w internecie należy zakazać. Blisko połowa ankietowanych (42 proc.) nie ma zdania lub nie chce się na ten temat jednoznacznie wypowiadać. Co piąty (21 proc.) pytany uważa, że hazard powinien działać na niezmienionych zasadach. Za zdecydowaną delegalizacją usług hazardowych w internecie opowiada się co trzeci Polak (36 proc.).

Reklama

D-Link Technology Trend to cykliczne badanie nastawienia Polaków do nowych technologii. Realizowane jest na zlecenie firmy D-Link przez Instytut MillwardBrown SMG/KRC. Badanie prowadzone jest w oparciu o bezpośrednie wywiady ankieterskie w domach respondentów na ogólnopolskiej próbie ok. 1000 osób, reprezentatywnej dla populacji Polaków w wieku 15+. Niniejsze badanie zostało zrealizowane w dniach 19-24 listopada 2009r.

Źródło informacji

PC Format
Dowiedz się więcej na temat: zlecenie | firmy | hazard | trend
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy