chello satelitarne nad morzem

UPC Polska poszerza zasięg satelitarnego dostępu do Internetu - chello satelitarnego - o kolejne miasta: Gdańsk i Szczecin. Usługa, oferowana za pośrednictwem satelitarnej telewizji cyfrowej Wizji TV, została wprowadzona wczoraj (8 maja) w Gdańsku, a w Szczecinie zostanie uruchomiona jutro (10 maja). Tym samym chello satelitarne stanie się dostępne w sześciu miastach polskich.

chello satelitarne polega na zapewnieniu szybkiego dostępu do Internetu drogą satelitarną. Zapytanie o informację odbywa się poprzez tradycyjne połączenie telefoniczne (modem dial-up), natomiast odpowiedź dociera do użytkownika poprzez szybkie łącza satelitarne. Wykorzystanie technologii satelitarnej gwarantuje dużą szybkość uzyskiwania odpowiedzi z zasobów Internetu, czyli ściągania danych (najważniejszy element korzystania z Internetu) - znacznie większą od standardu ISDN.

Reklama

chello satelitarne jest adresowane do osób, które mają komputer i modem telefoniczny spełniające określone wymagania techniczne, telefon stacjonarny oraz aktywny dostęp do sieci telefonicznej. Do korzystania z usługi niezbędne są również antena satelitarna Wizji TV i specjalna karta internetowa DVB SAT PCI, którą dostarczają i instalują specjalnie przeszkoleni instalatorzy Wizji TV. Miesięczny abonament za korzystanie z chello satelitarnego wynosi 120 zł (cena zawiera VAT).

Usługa szybkiego satelitarnego dostępu do Internetu za pośrednictwem Wizji TV została wprowadzona przez UPC Polska w grudniu ubiegłego roku. Pierwszym miastem, w którym UPC Polska zaoferowała chello satelitarne była Warszawa (11 grudnia 2000 roku), 15 marca br. dołączyły Katowice, 18 kwietnia Kraków, a 25 kwietnia br. Poznań.

UPC Polska oferuje chello satelitarne we współpracy z chello broadband. chello broadband jest największą spółką w Europie oferującą szybki, szerokopasmowy i stały dostęp do Internetu najnowszej generacji za pośrednictwem sieci kablowych. Ma bogate doświadczenie - działa w dziesięciu krajach na całym świecie, pod koniec grudnia 2000 roku obsługiwała około 340 000 abonentów.

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje