Chello ma rok

Minęła pierwsza rocznica wprowadzenia przez UPC Telewizję Kablową i chello broadband usługi szybkiego szerokopasmowego dostępu do Internetu - chello. Pod koniec września br. z usługi tej korzystało 5,500 abonentów w Warszawie i Krakowie.

chello broadband działa w ośmiu krajach europejskich, a pod koniec października 2001 roku obsługiwała ponad 500 tys. abonentów. W Polsce uruchomienie usługi w sieciach UPC nastąpiło 11 grudnia 2000 roku w Warszawie, 18 grudnia 2000 roku w Krakowie.

Reklama

Usługa szybkiego, nieograniczonego dostępu do Internetu pod nazwą chello jest oferowana w sieciach kablowych UPC za stałą miesięczną opłatą. Obecnie chello jest dostępne w cenie promocyjnej 159 zł (abonament zawiera opłatę za usługę internetową i telewizję kablową). Firma kusi klientów zwalaniając ich z opłaty za instalację chello oraz dodatkowo udostępniając kanał filmowy HBO przez cały rok za darmo.

Z badań przeprowadzonych przez chello w Polsce wynika, że głównym powodem decyzji o zakupie chello jest możliwość nieograniczonego dostępu do Internetu przy stałej opłacie miesięcznej. 91% użytkowników uznaje to za najważniejszą zaletę chello. Innym atutem jest prędkość transmisji.

96% polskich użytkowników chello codziennie lub prawie codziennie łączy się z Internetem. Prawie dwie trzecie z nich dokonuje ponad 5 połączeń dziennie. Najczęściej spotykane formy korzystania z szerokopasmowej sieci to korespondencja elektroniczna, przeglądanie stron WWW, ściąganie i wysyłanie dużych ilości danych i plików oraz przeszukiwanie zasobów sieci. Połowa chellonautów spędza w sieci przynajmniej 20 godzin tygodniowo.

Użytkownicy korzystają z dodatkowych usług dostarczanych przez chello - 85% z nich używa bezpłatnego adresu i skrzynki mailowej. Mniej osób zdecydowało się na założenie własnych stron WWW na serwerze chello - 7% abonentów korzysta z tej możliwości.

http://www.chello.pl/

(Źródło: Web Reporter: http://web.reporter.pl/)

Reporter Web News
Dowiedz się więcej na temat: Kraków | Warszawa

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje