Blog Kasi Tusk pokonany przez prześmiewców

Facebookowa parodia bloga Kasi Tusk ma już więcej fanów i budzi większe emocje niż prawdziwa, lifestylowa strona córki premiera. Z analizy catNapoleon wynika, że tylko w styczniu na ironicznym fanpage'u było prawie 6 razy więcej aktywnych fanów niż na pierwowzorze.

Fanpage "Make life harder" powstał we wrześniu jako pastiszowa odpowiedź na modową stronę córki premiera tworzoną od lutego. Dwóch studentów psychologii z Trójmiasta początkowo stosunkowo powoli zdobywało sympatyków. Prawdziwego przyspieszenia dostali dzięki publikacji artykułu o nich w weekendowym wydaniu jednego z największych polskich dzienników na początku listopada.

Choć fanpage "Make life harder" jest parodią "Make life easier", to żyje niezależnie od strony z której kpi. Widać to choćby po godzinach największej aktywności na obu stronach.

W przypadku strony Kasi Tusk aplikacja catNapoleon największą aktywność odnotowuje o godzinie 15. Na prześmiewczej stronie najwięcej dzieje się z kolei wieczorem (około godziny 18).

Blog córki premiera w serwisie społecznościowym miał do 29. stycznia więcej fanów. To już historia, bo "Make life harder" znacznie szybciej zdobywa sympatyków. Tych, którzy rzeczywiście komentują, wpisują własne posty i "lajkują" jest zdecydowanie więcej na "Make life harder". Od września, gdy strona powstała, zostawili oni 8229 komentarzy (w porównaniu z 2894 na "Make life easier"). Wpisy parodiujące blog Katarzyny Tusk, wywołują także znacznie większe zainteresowanie fanów (110 845 "lubię to" w stosunku do 18 149).

Reklama
INTERIA.PL/materiały prasowe
Dowiedz się więcej na temat: kasia | blog | Facebook
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy