Amazon idzie na wojnę

Amazon.com będzie wdrażać nową strategię sprzedaży rzeczy używanych na swoich stronach - to ruch, który może zagrozić pozycji eBay, komentują analitycy. W ostatni weekend dyrektor generalny Jeff Bezos i inni top menedżerowie Amazonu spotkali się w Seattle z przedstawicielami banków i oficjalnie przedstawili plan rozwoju i ekspansji działów portalu: Marketplace i Services.

Jak wyjaśnił mediom obecny na spotkaniu analityk Safa Rashtchy z U.S. Bancorp Piper Jaffray, dotychczas można było oferować sprzedaż używanej rzeczy za pośrednictwem Amazonu tylko wówczas, gdy firma oferowała klientom taką samą rzecz, ale nową (nie trzeba było zatem tworzyć nowego opisu przedmiotu). Obecnie to ograniczenie zostanie zniesione, a sprzedawcy będą mogli tworzyć swoje własne opisy wystawianych rzeczy, co według Bezosa ma sprawić, że na stronach Amazonu ludzie "będą w stanie znaleźć wszystko, czego szukają".

Reklama

(Enter)

Dowiedz się więcej na temat: Jeff Bezos | rzeczy | Amazon

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje