Amazon - ciucholandem?

Amazon.com zamierza otworzyć kolejny dział swojego internetowego sklepu - tym razem handlujący ubraniami. Wprawdzie oficjalnie informacja ta nie została potwierdzona, niemniej dziennikarze "The New York Times" odkryli, że prowadzone są rozmowy z kilkunastoma najbardziej znanymi sprzedawcami odzieży w USA (od sprzedawców ciuchów luksusowych, po sprzedawców ubrań używanych).

Amazon.com zamierza otworzyć kolejny dział swojego internetowego sklepu - tym razem handlujący ubraniami. Wprawdzie oficjalnie informacja ta nie została potwierdzona, niemniej dziennikarze "The New York Times" odkryli, że prowadzone są rozmowy z kilkunastoma najbardziej znanymi sprzedawcami odzieży w USA (od sprzedawców ciuchów luksusowych, po sprzedawców ubrań używanych).

Dziennikarze "NYT" sugerują, że odzieżowy dział Amazon.com może ruszyć już we wrześniu. Szacuje się, ze rynek potrzebujących ubrań jest około ośmiokrotnie większych od potrzebujących książek. Zdaniem analityków jest to krok w dobrym kierunku, który może urzeczywistnić wypowiedzi Bezosa mówiące o tym, że jeszcze w tym roku Amazon będzie przynosić dochód

Dowiedz się więcej na temat: amazon.com | The New York Times | Amazon
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy