Uwaga na batony z GPS-em

Mieszkańcy Wielkiej Brytanii mają szansę wziąć udział w pierwszej kampanii promocyjnej słodyczy, w której wykorzystano lokalizację GPS.

Akcja "We Will Find You", czyli "Znajdziemy cię" polega na tym, że wśród sprzedawanych w zwykłych sklepach batonów KitKat, KitKat Chunky, Aero Peppermint i Yorkie Milk znalazły się specjalne egzemplarze z nadajnikami, dzięki którym zwycięzca otrzyma 10 tysięcy funtów nagrody. Wystarczy trafić na odpowiednie opakowanie słodyczy i je otworzyć, a pracownicy Nestlé UK w ciągu 24 godzin zapukają do naszych drzwi. W chwili otwierania opakowania zostaje do nich wysłany sygnał GPS. Jak dokładnie to działa i czy uniemożliwia konsumpcję batonu - na razie nie wiadomo.

Grupa docelowa kampanii została ściśle określona. - Uważamy, że akcja promocyjna będzie szczególnie interesująca dla mężczyzn, nakłoni ich do sięgania po niewielkie opakowania czekolady i podwyższy wyniki sprzedaży - powiedział przedstawiciel Nestlé Graham Walker.

Akcję wspiera kampania outdoorowa z 3 tysiącami plakatów oznaczonymi kodami QR, które prowadzą do strony konkursowej. Za pomocą smartfona należy zeskanować kod, by wziąć udział w drugiej części promocji, w której do wygrania są nagrody w wysokości 10 funtów. Na stronie widnieje też aktualna liczba batonów z GPS-em, które pozostały do kupienia.

Reklama

Źródło informacji

gizmodo.pl
Dowiedz się więcej na temat: GPS | akcja protestacyjna
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy