Rozszerzona rzeczywistość w katalogu IKEA

Rozszerzona rzeczywistość nie jest nowością, jednak jej użycie w praktycznych rozwiązaniach to rzadkość. Już wkrótce technologię tę możemy znaleźć nie tylko w prostych grach czy rozrywkowych aplikacjach na smartfony. Sieć sklepów IKEA skorzystała z AR do stworzenia interaktywnego katalogu, zawierającego swoją najnowszą ofertę.

Zaproponowane przez szwedzką kompanię rozwiązanie jest pomysłowe i może odnieść sukces na szeroką skalę. Zwykle szybki rzut oka wystarcza, by wyrobić sobie opinię o stole, krześle czy nocnej lampce, jednak sprawa komplikuje się w przypadku bardziej skomplikowanych aranżacji wnętrz. Osoby pozbawione zdolności przestrzennego myślenia, mogą mieć problem z wyobrażeniem sobie ułożenia poszczególnych mebli w mieszkaniu. Właśnie dla takich osób IKEA stworzyła interaktywny katalog.

Kolejny drukowany katalog sieci IKEA będzie kompatybilny ze specjalną aplikacją na smartfony, która wzbogaci nasze postrzeganie danego produktu. Przy niektórych zdjęciach konsumenci znajdą ikonę, po zeskanowaniu której otrzymają obrazy różnych wersji kolorystycznych danych mebli oraz ich zestawienia z innymi produktami szwedzkiej sieci.

Jak oryginalny pomysł sprawdzi się w rzeczywistości przekonamy się już 31 lipca, bowiem wtedy pojawi się najnowsza edycja drukowanego katalogu IKEA, wraz z odpowiednimi aplikacjami na iOS i Androida.

Interaktywny katalog IKEA:

Reklama

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: katalog | IKEA | iOS | Android | rozszerzona rzeczywistość | aplikacja
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy