Nietypowa kampania reklamowa Sony

Sony wybrało dość nietypowy sposób na zareklamowanie swej najnowszego Nex. Japońska firma postanowiła wyjść na ulicę i oświadczyć niektórym napotkanym posiadaczom lustrzanek, że są… "głupkami".

Według danych Sony, dwie trzecie wszystkich użytkowników DSLR-ów zawsze pracuje z nimi w trybie automatycznym. Co więcej, niemal trzy czwarte z nich przyznaje, że korzysta z tego rodzaju sprzętu dla zabawy i w celu robienia prostych, rodzinnych fotografii. Na dodatek, aż 20 proc. właścicieli lustrzanek wyznało, że zdarza im się publikować zdjęcia w marnej rozdzielczości na swoim Facebooku.

Nie mogąc pogodzić się z takim stanem rzeczy, Sony zaprosiło do współpracy profesjonalnego fotografa - Gary’ego Herry - i wraz z nim udało się na ulicę, by uświadomić niektórych posiadaczy DSLR-ów, że nie dają sobie rady.

Reklama

Źródło informacji

Gizmodo
Dowiedz się więcej na temat: Sony | lustrzanka | Aparat fotograficzny
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy