Wózki sklepowe z LCD

Rozwiązanie wprowadzone w jednym ze sklepów w Singapurze z pewnością ułatwi robienie zakupów. Sieć Cold Storage wprowadziła bowiem w swoim supermarkecie wózki, które wykorzystują najnowszą technologię.

Na uchwycie każdego z nich zainstalowany został wyświetlacz LCD. Specjalne czujniki wykrywają miejsce, w którym znajduje się wózek (oraz kupujący) i wyświetlają na ten temat informacje na ekranie. Klient przechadzając się po supermarkecie może spoglądać na wyświetlacz, aby zorientować się, w którym miejscu sklepu się znajduje. Otrzyma także informację o tym, gdzie znaleźć produkty, których szuka.

Reklama

Wózek wyposażony w zaawansowaną technologię nosi nazwę "MediaCart" i jest to wspólna inwestycja sieci Cold Storage oraz firmy Media Cart Asia, która dostarczyła system. Co więcej, technologia ta nie tylko pomoże klientom odnaleźć w sklepie to, czego szukają, lecz także umożliwi obserwowanie ich zachowania w trakcie robienia zakupów.

Projekt został pilotażowo wdrożony w supermarkecie umiejscowionym w Fusionopolis - centrum naukowo-technologicznym, położonym w stolicy Singapuru.

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje