WiMP z oferty T-Mobile zmienia się w TIDAL

Duże zmiany w T-Mobile - operator dokonuje zmiany serwisu strumieniującego muzykę z WiMP na TIDAL. Jednocześnie TIDAL wprowadza nowe stawki dla użytkowników indywidualnych. Serwis walczy o klienta z Deezerem, Apple Music i przede wszystkim z Spotify.

T-Mobile swoim abonentom udostępnia serwis muzyczny TIDAL. Od teraz klienci T-Mobile zyskują dostęp do ponad 30 milionów utworów w wysokiej jakości brzmienia bez reklam, zużycia pakietu Internetu i przez 30 dni za darmo.

TIDAL to dostęp do bazy ponad 30 milionów utworów muzycznych z całego świata klientom T-Mobile zapewniał do tej pory serwis WiMP, który teraz zmienia się w TIDAL Jest to serwis muzyczny współtworzony przez artystów takich jak: Alicia Keys, Beyonce, Calvin Harris, Chris Martin, Daft Punk, Deadmau5, Jack White, Kanye West, Maddonna, Nicki Minaj, Rihanna, Shawn, "JAY-Z" Carter i Usher:

Reklama

Muzyki z serwisu TIDAL mogą słuchać teraz bez zużycia transferu z pakietu danych z abonamentu, a dzięki opcji zapisywania albumów i własnych playlist offline - mogą korzystać z muzycznej rozrywki nawet poza zasięgiem sieci, w podróży czy za granicą. TIDAL to także dodatkowe funkcjonalności, takie jak możliwość tworzenia i przenoszenia playlist z innych serwisów, obserwowania swoich ulubionych artystów na Twitterze, oraz sklep, w którym można nabyć produkty udostępniane przez wybranych artystów.

Teraz każdy w T-Mobile, kto zdecyduje się skorzystać z usługi TIDAL, może słuchać muzyki przez 30 dni całkowicie bezpłatnie. Po tym okresie miesięczny abonament na usługę będzie wynosić 19,90 zł. Natomiast dla klientów wybierających taryfę Jump! Max usługa TIDAL jest dostępna bezpłatnie w ramach abonamentu na cały okres trwania umowy.

Rodzinna oferta cenowa TIDAL

Warto wspomnieć o nowej ofercie cenowej TIDAL przygotowanej dla osób nie będących abonentami T-Mobile.

Pozwala ona na korzystanie zarówno w wersji Premium (19,99 zł miesięcznie), jak i w opcji HiFi (39,99 zł miesięcznie), na otrzymanie 50 proc. zniżki na każde dodatkowe konto zarejestrowane przez danego abonenta. Główny użytkownik może dodać od jednego do czterech kont, co pozwoli rodzinom na jeszcze łatwiejsze korzystanie z serwisu TIDAL w domu oraz na urządzeniach mobilnych.

Dodatkowe konta będą administrowane przez głównego użytkownika czy też rodzica, ale każdy członek rodziny będzie miał własny login, możliwość zarządzania playlistami, ustawieniami oraz dodatkową zawartością, tak jak inni subskrybenci. Plan rodzinny jest dostępny dla wszystkich, którzy dodadzą od jednego do czterech dodatkowych kont do swojej subskrypcji i sposobu płatności. Każde z kont rodzinnych pozwala na korzystanie z nielimitowanego dostępu do muzyki oraz na zarejestrowanie do trzech urządzeń do słuchania muzyki w trybie offline.


INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Tidal | Spotify | Streaming
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy