Wideo w drukowanych magazynach

W niektórych egzemplarzach amerykańskiego magazynu "Entertainment Weekly" od 18 września ukazywać się będzie drukowana reklama z osadzonym w niej filmem.

Wszyta do magazynu dwustronna reklama zawiera ekran LCD o grubości 2,7 milimetra i o rozdzielczości 320×480 punktów oraz chip, który odtwarza materiał wideo. Reklama pojawi się tylko w egzemplarzach dostarczanych abonentom z Nowego Jorku i Los Angeles; pozostałe wydania będą miały wszywkę bez ekranu. Amerykański nadawca CBS i gigant branży napojów PepsiCo wykorzystają ten format po raz pierwszy do wspólnej prezentacji.

Taka technologia reklamowa została opracowana przez amerykańską firmę Americhip, która specjalizuje się w produkcji urządzeń z chipami audio (takimi jak np. grające karty bożonarodzeniowe) i innymi elementami sensorycznymi.

Reklama

W filmie wideo zamieszczonym w serwisie YouTube producent przedstawia nowy format reklamy, który pozwala także na interakcję z czytelnikiem. Według informacji firmy, chip może zawierać od 40 minut materiału filmowego. Zintegrowane źródło zasilania dostarcza energii na 70 minut i może być ponownie naładowane przez złącze USB.

HeiseOnline
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy