Sprzęt AGD pomaga firmie Panasonic

​Zysk operacyjny firmy Panasonic wzrósł do poziomu 160,9 miliardów jenów (1,62 miliarda dolarów).


Co w porównaniu z zeszłorocznym wynikiem wynoszącym 43,7 miliardów jenów oznacza wzrost o 268%. Prognoza zysku operacyjnego na 2014 rok to 250 miliardów jenów. Telewizory oraz inne urządzenia z kategorii Audio i Video stanowią mniej niż jedną piątą sprzedaży w firmie Panasonic.

Najbardziej dochodowym segmentem w ramach Panasonic jest kategoria AGD, skupiająca takie urządzenia jak pralki i lodówki. To także dział pracujący nad rozmaitymi rozwiązaniami ekologicznymi - obejmujący np. oprawy oświetleniowe, toalety, wentylatory, a także inne urządzenia gospodarstwa domowego.

W ciągu najbliższych dwóch lat, Panasonic planuje wydać 2,5 miliarda dolarów na restrukturyzację swojej działalności.

INTERIA.PL/informacje prasowe
Dowiedz się więcej na temat: Panasonic | Telewizor
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy