Sony chce zdominować japoński rynek 3D

Sony chce rządzić na swoim podwórku. Firma planuje przejąć 50 procent rynku sprzedaży telewizorów 3D w Japonii.

Środkiem do osiągnięcia tego celu będzie wsparcie dla trójwymiaru w wielu telewizorach. Producent zapowiada, że w przyszłym roku większość jego paneli 40 calowych lub większych będzie obsługiwało technologię 3D.

Reklama

- Sony zrobi bardzo dużo, aby przejąć 20 procent całego rynku i przynajmniej 50 procent sektora 3D - powiedział Nobuki Kurita, dyrektor marketingu Sony Japan.

Poprzeczka stoi bardzo wysoko. Rok temu Sony miało zaledwie 11,2 procent udziałów w rynku i znalazło się na czwartym miejscu listy. Wprowadzenie większej ilości paneli 3D ma tutaj namieszać. Szczególnie, że producent obiecuje również 3D w modelach tańszych niż dotychczas.

Powodzenia Sony. I poprosimy o równie bogatą ofertę paneli 3D także na Starym Kontynencie.

Szymon Adamus

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje