Słuchawki Skullcandy dla fanów piłki nożnej

Marka Skullcandy przygotowała ogromną niespodziankę dla miłośników futbolu - specjalna wersję słuchawek INK'D, Hesh i Uprock z nadrukami klubów piłkarskich oraz uczestników zbliżającego się Mundialu.

Pierwszy z wymienionych modeli dostępny jest w kilku wersjach - z logotypami klubów piłkarskich Chelsea Londyn, AC Milan, Olympique Marsylia i FC Barcelona lub reprezentacji  Francji, Niemiec.

Reklama

INK’D to ciekawa propozycja nie tylko dla kibiców śledzących zmagania piłkarzy przed telewizorem, ale również dla osób aktywnie spędzających wolny czas. Słuchawki wyposażone w 9 mm przetworniki oferujące krystalicznie czysty dźwięk. Szerokie pasmo przenoszenia 100-18 000 Hz zapewnia bardzo dobrą słyszalność górnych oraz dolnych rejestrów. Specjalny kształt sprawia, że słuchawki doskonale dopasowują się do uszu. 

Z kolei dla zwolenników słuchawek nausznych Skullcandy przygotowało dwa produkty. Model Uprock powinien zainteresować fanów Chelsea Londyn, Olympique Marsylia, FC Barcelona czy AC Milan oraz kibiców reprezentacji Francji i Niemiec. Słuchawki posiadają 40 mm przetworniki, cechują się ergonomicznym designem i wysoką jakością dźwięku Supreme Sound.

Ofertę słuchawek Skullcandy dla fanów piłki nożnej uzupełnia model Hesh. W tym przypadku dostępne są takie same wersje tematyczne jak w modelach INK’D oraz Uprock. To słuchawki z 50 mm przetwornikami, zapewniającymi mocne i krystaliczne brzmienie, niezależnie od rodzaju słuchanej muzyki.

Cena słuchawek Skullcandy INK’D to 109,90 zł, Skullcandy Uprock wyceniono na 169,90 zł, a słuchawki Skullcandy Hesh kosztują 339,90 zł.

materiały prasowe
Dowiedz się więcej na temat: Audio | słuchawki | Skullcandy | piłka nożna

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje