Samsung sprzeda więcej niż Sony

Trójwymiarowe panele Samsunga stoją w każdym markecie i przyciągają uwagę. Ale czy na tyle by producent sprzedał aż 50 mln swoich paneli do końca roku?

Jeśli się to uda, to inni producenci będą daleko w tyle za koreańskim gigantem.Promocje na Samsunga 3D. Czy warto już inwestować w trójwymiar? Nowe przewidywania sprzedażowe Samsunga dotyczą wszystkich paneli LCD i PDP tego producenta. Samsung mówił wcześniej o około 39 mln sztuk. 35 mln miały stanowić panele ciekłokrystaliczne, a 4 mln plazmy. Taki wynik zwiększył by sprzedaż firmy o 27 procent w stosunku do roku 2009. Teraz jednak Samsung ma chrapkę na wzrost o 62 proc.

Aktualne przewidywania producenta mówią o sprzedaży 45 do 50 paneli HD. Nowe estymacje wynikają z rosnącego zapotrzebowania na płaskie wyświetlacze na rynkach rozwijających się. Podobno mistrzostwa świata w piłce nożnej też sporo tutaj pomogły.

Samsung nie jest zresztą jedyny w optymistycznych przewidywaniach. LG celuje w sprzedaż 29 mln telewizorów i wzrost o 49 proc. Sony chce sprzedaż 25 mln paneli i uzyskać przyrost na poziomie 67 proc.

Drodzy państwo w sektorze płaskich telewizorów kryzys możemy chyba uznać za zażegnany.

Reklama
HDTVmania.pl
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy