Platforma nc+ przeprasza i zmienia ofertę

21 marca, w momencie startu platformy nc+, powstałem z połączenia spółek CANAL+ Cyfrowy i ITI Neovision, operatorów CYFRY+ i platformy n, rozpoczęła się wojna rozczarowanych abonentów z zarządem platformy. 12 kwietnia Julien Verley, prezez nc+, wystosował list do abonentów, przepraszając, że "nasze założenia były błędne" i prezentując nową ofertę.

O kontrowersjach związanych ze zmianą oferty oraz migracją pisaliśmy od samego początku - wszystkie informacje można znaleźć m.in. w tym artykule. Platforma nc+ postanowiła zmienić zdanie i wystosować list do abonentów. Jego niezmienioną treść prezentujemy poniżej:


"Drodzy Abonenci,

Tworząc nową platformę nc+ chcieliśmy dostarczyć Wam i Waszym bliskim rozrywkę na najwyższym poziomie. Zakładaliśmy, że nasza nowa oferta oraz możliwie szybki dostęp do poszerzonych pakietów nc+ najlepiej odpowiedzą na potrzeby naszych Klientów.

Reklama

Reakcja wielu z Państwa uświadomiła nam, że nasze założenia były błędne i rozminęły się z Waszymi oczekiwaniami. Bardzo przepraszamy.

Chcemy jednocześnie zapewnić, że wzięliśmy sobie do serca Wasze sugestie. Ich bezpośrednim efektem jest szereg radykalnych zmian w naszej ofercie, które wchodzą w życie ze skutkiem natychmiastowym i nie wymagają podejmowania przez Was jakichkolwiek działań.

> Rezygnujemy z procesu automatycznego przejścia do nc+. Każdy Klient ma czas do końca trwania obecnej umowy na podjęcie decyzji o wyborze docelowego pakietu, odpowiadającego indywidualnym potrzebom. Oznacza to, że warunki Państwa umowy pozostają bez zmian, aż do końca jej trwania.

> Klienci, którzy dysponowali dostępem do starych kanałów CANAL+ i nPremium HD otrzymują dostęp do całej rodziny 6 nowych programów nc+: CANAL+ HD, CANAL+ Sport HD, CANAL+ Family HD, CANAL+ Family2 HD, CANAL+ Film HD i CANAL+ Film2 HD na warunkach obecnej umowy.

> Klienci platformy n otrzymują dostęp do kanałów MiniMini+ HD, ale kino+ HD, Kuchnia+ HD, DOMO+ HD, Planete+ HD, teleToon/Hyper+ HD na warunkach obecnej umowy (nie krócej niż do 30 czerwca 2013 r.).

> Klienci CYFRY+ otrzymują dostęp do kanału nSport HD, zawierającego transmisje m.in. z meczów Ligi Mistrzów UEFA,T-Mobile Ekstraklasy, a także żużlowej ENEA Ekstraligi na warunkach obecnej umowy.

Ponadto proponujemy Państwu:

> Dodatkowe opcje, takie jak HBO, Cinemax, Filmbox, Multiroom, nc+ GO oraz usługi VOD, każdy Abonent będzie mógł zamówić za dodatkową opłatą przy dowolnym pakiecie z nowej oferty nc+.

> Wszyscy dotychczasowi Abonenci nPremium oraz Canal+ pasjonujący się rozgrywkami T-Mobile Ekstraklasy będą mogli wybrać specjalny pakiet "Ekstraklasa" w momencie przedłużenia ich umowy. W ramach tego pakietu uzyskają dostęp do transmisji ze wszystkich meczów Ekstraklasy, a także 20 podstawowych kanałów tv, w cenie ich obecnego abonamentu.

Wszyscy Klienci, którzy podjęli decyzję o rezygnacji w marcu lub kwietniu 2013 r., mogą wycofać swoje wypowiedzenia do końca maja 2013 r. i skorzystać ze zmian w ofercie nc+. W tym celu prosimy o kontakt z nami.

Cenimy lojalność Abonentów, którzy są z nami od lat i dołożymy wszelkich starań, żeby oferty składane po zakończeniu obecnych umów możliwie najlepiej odpowiadały Państwa oczekiwaniom.

Wszystkie Wasze wypowiedzi i komentarze są dla nas niezmiernie ważne. Dzięki nim wiemy, że nasza platforma nie jest Wam obojętna. Głęboko wierzymy, że nasza oferta programowa usatysfakcjonuje Państwa i będą Państwo zadowoleni z decyzji o pozostaniu z nc+".

Czy takie zmiany są satysfakcjonujące? Od razu po publikacji listu pojawiły się kolejne głosy niezadowolenia (m.in. dotyczące oferty z Canal+). Jednak, czy w ogóle można znaleźć rozwiązanie, które usatysfakcjonuje wszystkich? Zapraszamy do dyskusji - w komentarzach oraz w specjalnym wątku na naszym forum.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: nC+ | dekoder nc+ | migracja nc+ | problemy nc+ | Platforma cyfrowa nc+
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy