Philips uwodzi światłem

Telewizor Aurea, udoskonalony system Ambilight oraz stereofoniczne słuchawki bezprzewodowe Bluetooth - to tylko niektóre nowości, jakie firma Philips umieści w swojej ofercie jeszcze w tym i na początku przyszłego roku.

W ofercie firmy pojawią się min. telewizory o przekątnej ekranu do 52 cali, urządzenia audio w systemie AmbiSound dające efekt Dolby Prologic 5.1 bez konieczności używania plątaniny kabli, a także bezprzewodowe centra muzyczne.

Reklama

Całkowitą nowością i - jak mówią przedstawiciele Philipsa - rewolucją wśród telewizorów LCD ma być AUREA - pierwszy telewizor posiadający w pełni podświetlaną ramę w technologii Ambilight Spectra, który ma "uwodzić światłem". Technologia aktywnego światła ma dawać efekt wychodzenia obrazu poza telewizor. O uzyskanie jak najlepszych wrażeń zadbać ma system 126 diod LED, panel LCD Full HD W-UXGA 1920 na 1080p oraz dźwięk Virtual Dolby uzyskiwany za pomocą 4 głośników oraz subwoofera. Aurea ma trafić do 100 najlepszych sklepów marki Philips w całej Polsce już 28 września.

- Aurea to Ferrari wśród telewizorów, produkt ekskluzywny, przeznaczony dla najbardziej wymagających klientów. Telewizory nie służą już tylko jako urządzenia elektroniczne, powoli stają się meblami, muszą posiadać charakter i styl. Aurea taka właśnie jest i ma reprezentować markę Philips - powiedział Piotr Mirosław z Philipsa.

Philips udoskonalił również telewizory serii 9, 7, 5 i 3. Innowacje polegają na polepszeniu jakości obrazu za pomocą systemu Pixel Plus HD, technologii Clear LCD oraz w serii 9 i 7 Ambilight LED. Dodatkowo wszystkie telewizory posiadają nowoczesny design m.in. ramy z polerowanego na fortepianowy połysk aluminium i szkła w kolorach czarnym i srebrnym.

Nowością mają być także ulepszone bezprzewodowe centra muzyczne wykorzystujące Bluetooth do rozsyłania sygnału audio, dzięki czemu z jednego miejsca w domu będzie można sterować muzyką słyszaną w różnych pomieszczeniach. Urządzenia będą dysponować dyskiem twardym do 80GB pojemności oraz możliwością podłączenia jak największej ilości urządzeń odtwarzających i magazynujących różne formaty muzyczne takie jak iPody, odtwarzacze MP3 i MP4.

Ciekawostką jest nawiązanie współpracy Philipsa i firmą Svarowski zajmującą się produkcją biżuterii. Połączenie luksusu z elektroniką dało urządzenia które mogą służyć jako ozdoby. W skład oferty wchodzą m.in. słuchawki wysadzane diamentami czy pamięci flash USB w kształcie kłódeczki z dwoma wzorami diamentów. Oferta ta kierowana jest głównie do kobiet i będzie dostępna w najbardziej luksusowych punktach.

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje