Philips Lifestyle Entertainment staje się WOOX Innovations

Dotychczasowy dział Philips Lifestyle Entertainment zajmujący się produktami audio, video, multimedialnymi oraz akcesoriami przekształca się w niezależną spółkę WOOX Innovations z siedzibą w Hongkongu.

Aby podkreślić odrębność podmiotu zależnego firmy Philips w obszarze produktów audio, video, multimedialnych oraz akcesoriów (ang. Audio, Video, Multimedia & Accessories), spółka ujawniła nową nazwę: WOOX Innovations. Osiągająca roczną sprzedaż na poziomie 1,6 mld USD i zatrudniająca 2 000 pracowników na całym świecie, spółka WOOX Innovations jest jednym z największych podmiotów zajmujących się tzw. connected entertainment. 

- Naszą misją jest dostarczanie ważnych, innowacyjnych rozwiązań w obszarze connected entertainment. Za pomocą doskonałej jakości dźwięku, zaawansowanej technologii oraz wyrafinowanych projektów, staramy się udoskonalać doznania naszych konsumentów w zakresie rozrywki - deklaruje Wiebo Vaartjes, prezes WOOX Innovations. "Talent i zaangażowanie naszych pracowników, partnerów i dostawców oraz niezrównana zdolność do błyskawicznego reagowania na trendy sprawiają, że z ufnością patrzymy w przyszłość - dodaje. WOOX Innovations będzie w dalszym ciągu będzie nastawiona na wprowadzanie na rynek  serii Philips Fidelio.

 Philips wprowadzał konsumentów w każdą ważniejszą innowację w dziedzinie dźwięku od momentu wyprodukowania pierwszej lampy elektronowej w 1923 roku. W tym czasie firma stworzyła przełomowe nowe produkty, w tym odtwarzacz kasetowy, CD, DVD i Blu-ray. Marka Philips, o szacowanej wartości 9,8 mld USD, znajduje się na 40. miejscu pośród wszystkich marek światowych. WOOX Innovations będzie korzystać z tego bogatego dziedzictwa, wprowadzając markę Philips w obszar connected entertainment

Reklama
INTERIA.PL/informacje prasowe
Dowiedz się więcej na temat: Philips
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy