Cyfrowy Polsat miał awarię systemu
Cyfrowy Polsat potwierdził, że wczoraj jego systemy uległy awarii. W związku z tym część abonentów miała problemy z odbiorem stacji z oferty (mimo opłaconych rachunków pojawia się komunikat „Tego kanału nie ma w Twoim abonamencie”). Abonenci zgłaszali też problemy z dodzwonieniem się na infolinię lub wejściem do Internetowego Centrum Obsługi Klienta (iCOK). Awaria została już usunięta.
Komunikat Cyfrowego Polsatu brzmiał: "Drodzy Abonenci, bardzo dziękujemy za szybką informację, awaria została zdiagnozowana, w tej chwili trwają prace naprawcze. Sposobem na usunięcie usterki jest ponowienie uprawnień, którego można dokonać samodzielnie poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta (icok.cyfrowypolsat.pl) lub dzwoniąc pod jeden z numerów: z telefonu stacjonarnego: 801 08 08 08, z telefonu komórkowego: 699 00 2222 lub 222 127 222. Równocześnie bardzo prosimy o cierpliwość ze względu na dużą liczbę zgłoszeń" - poinformował Cyfrowy Polsat na swoim profilu na portalu społecznościowym Facebook.
Awaria została już usunięta. Aby przyśpieszyć proces przywracania uprawnień, należy przełączyć na kanał TV6 i ponowić uprawnienia przez Internetowe Centrum Obsługi Klienta (iCOK) lub infolinię. Uprawnienia mogą również powrócić automatycznie, ale w tym wypadku może to dłużej potrwać.
Łukasz Knapik