Cyfra+ tnie wydatki

Cyfra+, druga pod względem liczby użytkowników satelitarna platforma w Polsce, walczy ze słabym kursem złotego. Platforma zapowiada oszczędności. Jednocześnie w tym roku chce pozyskać 300 tys. nowych klientów.

- Ograniczamy wydatki, m.in. na reklamę. Każdy kontrakt przed podpisaniem uważnie prześwietlamy i szukamy tańszych opcji - mówi w wywiadzie dla Gazety Prawnej Bertrand Le Guern, prezes Canal+ Cyfrowy , operatora platformy Cyfra+ .

Reklama

Wrogiem Cyfry+ jest niski kurs złotego, dla firmy w której większość kosztów jest w euro to duży problem. Przedstawiciele operatora są zadowoleni z wyników za 2008 roku, w którym pozyskali 300 tys. nowych abonentów. Prezes Canal+ Cyfrowy zapowiada, że w 2009 roku platforma chce pozyskać podobną liczbę nowych klientów.

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje