Creative - polskie Apple

Creative poinformowało, że łączna sprzedaż ich odtwarzaczy MP3 sięgnęła 25 mln sztuk. Nie udało się pokonać Apple na rynku globalnym . W Polsce natomiast - jak najbardziej.

W raporcie IDC z marca 2007 dotyczącym globalnej sprzedaży przenośnych odtwarzaczy muzycznych opartych na technologii flash i dyskach twardych, z uwzględnieniem rynku Stanów Zjednoczonych, firma Creative zajęła drugie miejsce pod względem sprzedaży.

Reklama

Zajmujące pierwszą pozycję Apple może pochwalić się ponad 100 mln sprzedanych odtwarzaczy. Tak ogromna różnica między pierwszą a druga pozycją pokazuje, jak bardzo rozbity jest rynek odtwarzaczy MP3.

Pierwszy odtwarzacz z pamięcią flash marki Creative trafił na rynek w 1999 roku. W 2000 roku firma wprowadziła do oferty odtwarzacz Creative DAP Jukebox z dyskiem twardym. Później przyszła pora na odtwarzacze Creative MuVo i Creative ZEN W Polsce od wielu lat firma Creative jest liderem w sprzedaży odtwarzaczy MP3. - W 2007 roku odtwarzacze Creative znalazły już ponad 400 tysięcy nabywców - powiedział Marcin Kindler, Regional Manager EE Creative Labs.

INTERIA.PL/informacje prasowe

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje