Co zniechęca do kupna telewizora 3D?

Okazuje się, że najbardziej chętne do kupna telewizora 3D są osoby, które nie widziały, jak działa. Zderzenie z rzeczywistością okazuje się brutalne i zniechęca do nabytku.

Z raportu Nilsena wynika, że chęć nabycia telewizora 3D spada po obejrzeniu, jak wygląda na nim obraz. Przed zetknięciem się z obrazem 3D na ekranie odbiornika, tylko 13 procent amerykańskich respondentów powiedziało, że na pewno nie kupi takiego telewizora. Po pokazie, w grupie sceptyków znalazło się aż 30 procent pytanych. Zmalała też o połowę grupa osób "dość pewnych", że kupią telewizor 3D.

Spece od marketingu powinni o tym pamiętać i zrezygnować z demonstracji produktu. Muszą się ograniczyć do zapewnień, że obraz w telewizorach 3D jest świetny i do ostatniej chwili nikomu go nie pokazywać.

Okazało się też, że 68 procent badanych uważa wysoką cenę odbiorników za przeszkodę, zaś 44 procent obawia się, że jeśli kupią telewizor 3D, nie będą mieli co oglądać.

Anna Piwnicka

Źródło informacji

gizmodo.pl
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy