CANAL+ z nowymi kanałami w Polsce

Julien Verley, prezes zarządu nc+, w wywiadzie dla miesięcznika „Sukces” zapowiedział, iż nadawca rozszerzy ofertę kanałów z rodziny CANAL+ w Polsce z 6 do 8. Chce przy tym wyraźnie zdefiniować charakter każdej stacji, aby widz miał pewność jaką ofertę w nich znajdzie. Obecnie pakiet CANAL+ w Polsce tworzą: CANAL+, CANAL+ Film, CANAL+ Film 2, CANAL+ Family, CANAL+ Family 2 i CANAL+ Sport. Każdy z tych kanałów dostępny jest w SD i HD (obie wersje mają identyczne ramówki).

Zgodnie z wcześniejszymi informacjami, główna antena CANAL+ ma mieć teraz bardziej ogólny charakter, ale wciąż być stacją premium, co Julien Verley zapowiedział w październiku ubiegłego roku w rozmowie z "Gazetą Wyborczą". W ofercie stacji widzowie mają znaleźć filmy, koncerty czy transmisje sportowe.

Nadawca uruchomi drugi kanał sportowy, a CANAL+ Family ma nabrać bardziej rodzinnego charakteru. W portfolio pozostanie też stacja filmowa. Ponadto nadawca szykuje również ofertę dla miłośników seriali.

Julien Verley zapowiedział także, iż pojawi się kanał tworzony z innym nadawcą telewizyjnym, który ma prezentować produkcje dokumentalne i filmy o wybitnych ludziach.

ITI Neovision (Grupa CANAL+ ma 51 proc. udziałów w spółce, Grupa TVN - 32 proc., a Liberty Global, który jest także właścicielem sieci kablowej UPC Polska - 17 proc.) jest obecnie nadawcą w Polsce takich kanałów telewizyjnych, jak: CANAL+ (CANAL+ HD), CANAL+ Film (CANAL+ Film HD), CANAL+ Film 2 (CANAL+ Film 2 HD), CANAL+ Family (CANAL+ Family HD), CANAL+ Family 2 (CANAL+ Family 2 HD), CANAL+ Sport (CANAL+ Sport HD), nSport+ (nSport+ HD), Ale Kino+ (Ale Kino+ HD), Planete+ (Planete+ HD), Kuchnia+ (Kuchnia+ HD), Domo+ (Domo+ HD), MiniMini+ (MiniMini+ HD), teleTOON+ (teleTOON+ HD) i Strefa Abonenta. Spółka posiada też koncesje na stacje Sport 2, Sport 3 i Liga+, które do dziś nie zostały jeszcze uruchomione. ITI Neovision jest też operatorem platformy nc+.

Reklama


Źródło informacji

SatKurier
Dowiedz się więcej na temat: Canal+
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy