Bundestag TV nadaje nielegalnie?

Telewizja niemieckiego Bundestagu narusza prawo nadawcze. Jak podaje tygodnik „Der Spiegel”, pierwszy kanał Parlamentsfernsehen miał być nadawany na satelicie i w sieciach kablowych w Berlinie, a drugi kanał miał być dostępny jedynie w internecie, jednak zawiera także programy własnej produkcji i dlatego powinien mieć licencję.

Nadawca zamierza przenieść wszystkie własne produkcje do usługi wideo na życzenie (VOD). Chce w ten sposób dostosować się do niemieckiego prawa nadawczego. - Wtedy nie będzie to budziło zastrzeżeń mediów - powiedział dyrektor niemieckiego regulatora medialnego LfM, Jürgen Brautmeier

Źródło informacji

SatKurier
Dowiedz się więcej na temat: Bundestag | telewizja satelitarna

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje