Bond sprzymierzeńcem Sony

Sony w promocji swoich produktów High Definition wykorzysta wizerunek agenta 007 oraz najnowszą część jego przygód - "Quantum of Solace".

- James Bond doskonale pasuje do marki Sony - mówi Andrew House, dyrektor ds. marketingu Sony Corporation. - Po raz pierwszy integrujemy działania marketingowe dotyczące filmu i urządzeń elektronicznych, łącząc produkty HD firmy Sony i jeden z najsłynniejszych cyklów filmowych w dziejach kina - dodając.

Reklama

Kampania rozpocznie się we wrześniu i potrwa przez całą jesień, aż do premiery filmu. Złożą się na nią spoty radiowe i telewizyjne, kampanie w internecie, reklama zewnętrzna, materiały prasowe i reklamy w punktach sprzedaży dotyczące telewizorów LCD Sony Bravia, odtwarzaczy Blu-ray Disc, kamer Handycam, aparatów cyfrowych Cyber-shot i komputerów VAIO.

Dodatkowo sklepy internetowe Sony Style w Europie będą miały w ofercie produkty ze specjalnej serii "007", między innymi komputery VAIO i pamięci USB Micro Vault

Daniel Craig w filmie Quantum of Solace po raz drugi wciela się w rolę Jamesa Bonda, agenta 007. Film wytwórni Metro-Goldwyn-Mayer Pictures/Columbia Pictures i EON Productions jest już dwudziestą drugą odsłoną tej najdłuższej serii w dziejach kina.

"Quantum of Solace" będzie miał polską premierę 7 listopada.

INTERIA.PL/informacje prasowe

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje