Bohaterowie X-Men i telewizory TCL - akcja X-Perience

TCL Corporation jest oficjalnym sponsorem akcji X-Men X-Perience, która towarzyszyła premierze filmu “X-Men: Przeszłość, która nadejdzie”.

TCL, plasujący się na trzeciej światowej pozycji producent telewizorów (dane za raportem z 2013 od DisplaySearch), jest oficjalnym sponsorem akcji X-Men X-Perience, która rozpoczęłą się 10-go maja światową premierą filmu w Nowym Jorku, przy obecności pełnej obsady filmu. Chińska firma od lat realizuje  akcje lokowania produktów, akcje promocyjne oraz zawiera porozumienia dotyczące wykorzystania elementów pochodzących z holywoodzkich hitów takich jak "Transformers 3", "The Avengers", "Batman 3 - The Dark Knight Rises", "Cloud Atlas" etc.

Reklama

- Akcje marektingowe wokół wydarzeń kulturalnych są znaczącą częscią naszej strategii globalizacyjnej oraz transformacji w skupione na innowacjach technologicznych oraz multimedialnej rozrywce przedsiębiorstwo - powiedział Hao E, dyrektor generalny TCL Multimedia. "Twentieth Century Fox oraz "X-Men : Przeszłość, która nadejdzie" to dla nas idealny partner. Wraz z nim jesteśmy w stanie dotrzeć do międzynarodowej widowni oraz stworzyć więź emocjonalną z młodym pokoleniem."

TCL przewiduje wiele atrakcji wokół filmu. W mediach społecznościowych organizowane będą konkursy z cennymi nagrodami prosto z planu "X-Men" jak również produktami TCL : od 26-go maja do 17-go czerwca na facebookowym profilu TCL fani będą mieli możliwość wzięcia udziału w foto-konkursie z wyjątkową nagrodą - unikalnym hełmem Magneto. Ponadto TCL Polska stworzy wkrótce dedykowaną mini-stronę z unikalnymi treściami dla fanów.

INTERIA.PL/informacje prasowe

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Rekomendacje