3DTV napędza popyt na plazmę

Testy trójwymiarowej telewizji prowadzone przez nadawców światowych oraz krajowych (m.in. Canal+ Polska) to jeden z czynników, który wpływa na poprawę sprzedaży telewizorów plazmowych.

Telewizory plazmowe zyskują popularność, maleje natomiast zainteresowanie telewizorami LCD. Jak podaje "Dziennik Gazeta Prawna", od 2008 roku udziały w rynku telewizorów plazmowych wzrosły o ponad 1 proc, do 11,1 proc., zmalały natomiast udziały w telewizorów LCD z 89,8 proc. do 88,9 proc.

Przedstawiciele producentów telewizorów plazmowych w Polsce szacują, że udziały tego segmentu telewizorów w rynku mogą plasować się na poziomie od 15 do 17 proc. Telewizory plazmowe zyskują dzięki temu, że konsumenci coraz częściej sięgają po telewizory o dużych przekątnych. Wpływ na lepszą sprzedaż ma także wkraczająca powoli do domów telewizja trójwymiarowa, którą testują nadawcy udostępniając darmowe/testowe transmisje sportowe.

Reklama
Media2
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy