100 tys. abonentów telewizji mniej w Hiszpanii

W pierwszym kwartale 2013 roku główne hiszpańskie platformy satelitarne straciły łącznie 98 tys. klientów.

Obecny kryzys finansowy, w którym podatki wzrosły, popyt spadł, a konsumenci mają mniej pieniędzy - jest wskazywany jako czynnik niszczący hiszpański rynek płatnej telewizji. CANAL+, który stale traci abonentów, wykazał jedne z najniższych wyników w swojej historii: w pierwszym kwartale 2013 roku  stracił 28 tys. abonentów, kończąc go z 1,7 mln klientów.

Pierwsze wyniki dla nowej platformy Telefonica Movistar TV, według firmy, są takie same jak dla Imagenio, która uważa, że ​nowy wizerunek marki i oferta doprowadzą do wzrostów w przyszłości. Jednak usługa IPTV Telefonica straciła w pierwszym kwartale 2013 roku 51 tys. klientów.

Sieć kablowa ONO rodzi sobie lepiej, ale i tak platforma numer 2. w Hiszpanii straciła w pierwszym kwartale 2013 roku 19 tys. klientów. Platforma zamierza skupić się na usłudze TiVo.

Reklama

Źródło informacji

SatKurier
Dowiedz się więcej na temat: telewizja cyfrowa | dekoder cyfrowy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy